Krótka relacja z szóstej edycji ALEJE.IT

W ostatni piątek mieliśmy przyjemność gościć na częstochowskim barcampie. Tym razem agenda wydarzenia dotyczyła startupów i e-commerce. Jak zawsze chętnie podzieliliśmy się wiedzą na temat sklepów internetowych. Zapraszamy do przeczytania krótkiej relacji z wydarzenia.

Czym są ALEJE.IT

ALEJE.IT to impreza mająca na celu integrację osób zajmujących się zawodowo działalnością internetową w Częstochowie. Oczywiście nie zabrakło gości również spoza miasta. Delegacja i-sklepu podczas imprezy stawiła się w liczbie dwóch osób 🙂

IMG_0785

ALEJE.IT #6

Organizatorzy podczas tej edycji postanowili lepiej przyjrzeć się nowym projektom internetowym i tym prowadzącym sprzedaż w sieci. Prezentacje dotyczyły więc tworzenia produktu, aplikacji hybrydowych czy reklamie sklepów internetowych. Sam miałem przyjemność poopowiadać trochę o użyteczności i jej badaniu w e-commerce.

IMG_0952

Ciekawym punktem programu były krótkie, pięciominutowe wystąpienia, które dotyczyły jednego, wybranego zagadnienia. Mogliśmy posłuchać o web fontach, wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistość czy o wykorzystaniu Big Data. Taka forma wystąpień sprawiła, że cała konferencja była dynamiczna i o nudzie nie mogło być mowy.

Siła bezpośrednich spotkań

Po wystąpieniach organizatorzy zaprosili wszystkich uczestników na after part, gdzie przy pizzy i wszelkiego rodzaju napojach, każdy mógł dowiedzieć się czegoś więcej bezpośrednio od prelegentów. Taką interakcję cenimy najbardziej.

IMG_0976

Dziękujemy całemu zespołowi ALEJE.IT za zaproszenie i za stworzenie kolejnego wartego uwagi wydarzenia na mapie Polski. Mamy nadzieję, że będziemy mieli okazje pojawić się w Częstochowie jeszcze nie raz 🙂

Zdjęcia dzięki uprzejmości organizatorów.

Dodaj komentarz

Please Login to comment

Zobacz również artykuły o podobnej tematyce

ORI – czy Twój biznes jest gotowy na omnichannel?

Pojęcie omnichannelu znamy już właściwie wszyscy, nie tylko w teorii, ale również w praktyce. Taka synergia wszystkich, wykorzystywanych przez markę...

Efekt ROPO – co może zagwarantować Twojej firmie?

Relacje między marką a klientem zmieniają się bardzo dynamicznie. Współcześnie są one zupełnie inne niż 5, 10, czy 20 lat...

Magia e-commerce, czyli ludzka psychika a wydatki

Żyjemy w czasach, gdzie półki uginają się pod ciężarem wyłożonych na nich towarów, a każdy produkt jest w zasadzie “na...

Zobacz więcej wpisów